top of page

Zakupy w Centrum Ogrodu i Bruku Cesarzowice są zakupami na zasadach sklepu stacjonarnego.

Wysyłka towarów zakupionych w naszym sklepie odbywa się w na określonych poniżej zasadach:

  • odbiór osobisty

Zamówienia złożone i gotowe do odbioru wydawane są w godzinach 8.00-16.00 (poniedziałek-piątek)

  • transport własny

Zamówienia realizowane transportem własnym są wykonywane zgodnie z ustalonym w oddziale harmonogramem dostaw dla danego obszaru

  • spedycja

Zamówienia realizowane transportem zewnętrznym są wykonywane zgodnie z ustalonym w oddziale harmonogramem z magazynów producenta lub z magazynu oddziału.

Towary dostarczane są na paletach. Palety mogą być zwrotne, lub jednorazowe w zależności od polityki sprzedawcy.

Dostawy wg. uzgodnień mogą zawierać również możliwość rozładunku (winda, HDS).

Koszty dostaw, rozładunku są każdorazowo uzgadniane w zależności od wilkości zamówienia, obszaru dostawy, wielkości samochodu dostawczego, możliwości dojazdu samochodem ciężarowym.

Zwroty i reklamacje

  1. Towary zakupione w naszym sklepie nie podlegają zwrotom.

  2. W przypadku wystąpienia niezgodności towaru zamówionego z towarem faktycznie dostarczonym istnieje możliwość ubiegania się o wymianę towaru na zgodny z zamówieniem. Warunkiem możliwości wymiany towaru jest brak uszkodzeń na towarze.

  3. Towary wadliwe/ niezgodne z zamówieniem mogą być wymienione na wolny od wad/zwrócone wyłącznie wyłącznie przed wbudowaniem/ułożeniem.

  4. Wykwity wapienne występujące na materiałach betonowych nie są podstawą do zwrotu/wymiany towaru.

  5. Zwrot/odkup palet drewnianych zwrotnych jest możliwy w terminie do 90 dni od daty zakupu towaru po dostarczeniu ich do magazynu pod adres 55-080 Kąty Wrocławskie, Cesarzowice 12A w godzinach 8.00-16.00 (poniedziałek-piątek). Zwrotowi podlegają wyłącznie palety nieuszkodzone. Zapłata za oddane palety następuje w terminie 30 dni na numer konta wskazany przez zdającego.

  6. Palety jednorazowe nie podlegają zwrotom.

  7. Reklamacje z tytułu gwarancji bądź uszkodzeń w transporcie należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@centrum-cesarzowice.pl

  8. Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać:  

  • DATA,

  • ADRES, NUMER TELEFONU KONTAKTOWY,

  • DANE ZGŁASZAJĄCEGO,

  • określenie czy jest to  REKLAMACJA Z TYTUŁU: USZKODZENIA W TRANSPORCIE, czy Z TYTUŁU GWARANCJI, 

  • rodzaj ŻĄDANIA:  1 - wymiana towaru na nowy; 2 - obniżenie ceny towaru; 3 - naprawa towaru

  • OPIS USZKODZENIA: NIEWŁAŚCIWY TOWAR/BRAK TOWARU ŻĄDANIE:  1 - dosłanie brakującego towaru; 2 - wymiana towaru na właściwy; 3 - zwrot różnicy w kwocie towaru

  • WAŻNE! Prosimy o dołączenie dokumentacji zdjęciowej uszkodzonego towaru.

  • ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ K&K KRZYSZTOF KAZIÓW (ZGODA KONIECZNA DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI)

  • DATA I MIEJSCE, PODPIS SKŁADAJĄCEGO REKLAMACJĘ

  • INFORMACJE nt. TYPU ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO,

  • NR ZAMÓWIENIA LUB FAKTURY,

  • DATA ZAKUPU, nr NIP  (w przypadku firmy)     

      Po złożeniu reklamacji w terminie 14 dni firma K&K ustosunkuje się do niej. Jednocześnie po złożeniu reklamacji prześlemy ją do danego producenta i przeprowadzimy proces reklamacyjny w imieniu składającego reklamację. Możliwe jest również bezpośrednie złożenie reklamacji do producenta z określeniem sprzedawcy towaru.

bottom of page