Zakupy w Centrum Ogrodu i Bruku Cesarzowice są zakupami na zasadach sklepu stacjonarnego.
Wysyłka towarów zakupionych w naszym sklepie odbywa się w na określonych poniżej zasadach:
-
odbiór osobisty
Zamówienia złożone i gotowe do odbioru wydawane są w godzinach 8.00-16.00 (poniedziałek-piątek)
-
transport własny
Zamówienia realizowane transportem własnym są wykonywane zgodnie z ustalonym w oddziale harmonogramem dostaw dla danego obszaru
-
spedycja
Zamówienia realizowane transportem zewnętrznym są wykonywane zgodnie z ustalonym w oddziale harmonogramem z magazynów producenta lub z magazynu oddziału.
Towary dostarczane są na paletach. Palety mogą być zwrotne, lub jednorazowe w zależności od polityki sprzedawcy.
Dostawy wg. uzgodnień mogą zawierać również możliwość rozładunku (winda, HDS).
Koszty dostaw, rozładunku są każdorazowo uzgadniane w zależności od wilkości zamówienia, obszaru dostawy, wielkości samochodu dostawczego, możliwości dojazdu samochodem ciężarowym.
Zwroty i reklamacje
-
Towary zakupione w naszym sklepie nie podlegają zwrotom.
-
W przypadku wystąpienia niezgodności towaru zamówionego z towarem faktycznie dostarczonym istnieje możliwość ubiegania się o wymianę towaru na zgodny z zamówieniem. Warunkiem możliwości wymiany towaru jest brak uszkodzeń na towarze.
-
Towary wadliwe/ niezgodne z zamówieniem mogą być wymienione na wolny od wad/zwrócone wyłącznie wyłącznie przed wbudowaniem/ułożeniem.
-
Wykwity wapienne występujące na materiałach betonowych nie są podstawą do zwrotu/wymiany towaru.
-
Zwrot/odkup palet drewnianych zwrotnych jest możliwy w terminie do 90 dni od daty zakupu towaru po dostarczeniu ich do magazynu pod adres 55-080 Kąty Wrocławskie, Cesarzowice 12A w godzinach 8.00-16.00 (poniedziałek-piątek). Zwrotowi podlegają wyłącznie palety nieuszkodzone. Zapłata za oddane palety następuje w terminie 30 dni na numer konta wskazany przez zdającego.
-
Palety jednorazowe nie podlegają zwrotom.
-
Reklamacje z tytułu gwarancji bądź uszkodzeń w transporcie należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@centrum-cesarzowice.pl
-
Zgłoszenie reklamacyjne winno zawierać:
-
DATA,
-
ADRES, NUMER TELEFONU KONTAKTOWY,
-
DANE ZGŁASZAJĄCEGO,
-
określenie czy jest to REKLAMACJA Z TYTUŁU: USZKODZENIA W TRANSPORCIE, czy Z TYTUŁU GWARANCJI,
-
rodzaj ŻĄDANIA: 1 - wymiana towaru na nowy; 2 - obniżenie ceny towaru; 3 - naprawa towaru
-
OPIS USZKODZENIA: NIEWŁAŚCIWY TOWAR/BRAK TOWARU ŻĄDANIE: 1 - dosłanie brakującego towaru; 2 - wymiana towaru na właściwy; 3 - zwrot różnicy w kwocie towaru
-
WAŻNE! Prosimy o dołączenie dokumentacji zdjęciowej uszkodzonego towaru.
-
ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ K&K KRZYSZTOF KAZIÓW (ZGODA KONIECZNA DO ROZPATRZENIA REKLAMACJI)
-
DATA I MIEJSCE, PODPIS SKŁADAJĄCEGO REKLAMACJĘ
-
INFORMACJE nt. TYPU ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO,
-
NR ZAMÓWIENIA LUB FAKTURY,
-
DATA ZAKUPU, nr NIP (w przypadku firmy)
Po złożeniu reklamacji w terminie 14 dni firma K&K ustosunkuje się do niej. Jednocześnie po złożeniu reklamacji prześlemy ją do danego producenta i przeprowadzimy proces reklamacyjny w imieniu składającego reklamację. Możliwe jest również bezpośrednie złożenie reklamacji do producenta z określeniem sprzedawcy towaru.